Fam de Goede is Down Under 🇦🇺

9 september 2022 - Sydney, Australië

A3DC6430-6FC8-4EE9-9192-185C01298E76
Het voelt nog erg onwerkelijk maar we zijn er!!

Ik weet het nog zo goed van 10 jaar geleden: we kenden elkaar net een paar weken en toen liepen we hier, de bocht om en…. daar stond ie: the Opera House! Zo’n moment dat je je ineens realiseert dat je écht aan de andere kant van de wereld bent. En nu zijn we er weer: met het gevoel van toen maar toch is het ook heel nieuw met onze kleine grote liefde erbij❤️ Hoe bijzonder. Het blijft een indrukwekkend gebouw, het zegt Tijn natuurlijk niks maar ik spring een gat in de lucht: wauw we zijn er echt!

Op naar Koalaland! 🐨
Tijn stapte aan boord naar Koalaland 🐨 eindelijk de vriendjes & familie van zijn eerste(!) knuffel bezoeken. “Ik ga de echte Koala zien mama”

De tweede vlucht was fantastisch. Tijn went al helemaal aan het vliegen en snapt wat hij kan verwachten. Het eerste wat hij zei na instappen : “ik ben hier weest al”. De stewart kwam zich even voorstellen en Tijn vroeg meteen “mag ik wat eten?” Hij weet helemaal hoe het werkt haha.
Het is nog een beetje gek voor hem dat Engels , maar af en toe kopieert hij al woordjes (bye bye, thank you) en geeft hij een high five- die Engelse uitdrukking kent hij gelukkig al 😉

Wat deze vlucht vooral zo fantastisch maakte is dat Tijn al vóór we opstegen sliep en een half uurtje voor de landing wakker werd. Wij hebben beiden ook eventjes kunnen slapen. En ik kon nu zelfs horizontaal liggen, het bed helemaal plat!! En wat echt het allerfijnste is van business class vliegen : je komt niet , zoals Ron altijd zegt “gerattemeknakt” aan: geen zere nek, geen ledematen in de knoop , gewoon helemaal soepel het vliegtuig uit!

Nu is het 11uur hier en na een klein eerste rondje Sydney om even te landen en te ‘proeven’ en die heerlijke koffie met zachte chocolade/mocca smaak weer te drinken, gaan we even een paar uurtjes slapen. Tijn vroeg in de taxi of hij naar bed mocht en 2 tellen later of hij wat mocht eten , tja toch een beetje “jetlagged”.

Lekker hotel volgens mij, the Rydges in the Rocks en het eerste wat je ziet als je uit het raam kijkt is de Harbour Bridge! Ongelooflijk dat we daar 10 jaar geleden bovenop gelopen hebben (!)

See you later !🐊

3F2F111E-17B6-4C5B-A0EC-BC370F36C6B7

BFBD5F6D-4F58-409F-A92E-A4A7D44AC119
oh ja en er was natuurlijk nog hét zwembad op het vliegveld van Singapore, altijd een heerlijk en mooi moment & wat helemaal bij ons reisgevoel hoort! Nu lekker met Tijn erbij, ik hoor m nog schateren van het lachen bij het overgooien van hem in het water van Ron naar mij en weer terug en “ nog een keer” en “nog een keer “!

Wat hebben we nú al veel meegemaakt…!

*wel bijzonder nu de Queen net is overleden om hier te zijn, we zagen al een tv-ploeg en -interview bij het Oprah House. Ben benieuwd of we nog meer gaan zien/merken.

1. Martine Hemstede:
    9 september 2022
    Zo fijn om even mee te lezen. En zo fijn dat jullie veilig daar zijn. Geniet! X ps lief neefje stuur je ons strakjes een foto van de echte 🐨?!
  2. Diana (mama van Lorenzo):
    9 september 2022
    Zo leuk om de avonturen van Juf Charlotte (en gezin) te volgen! Lorenzo vertelde al trots in de zomer in Italië, “oh yes New Zealand, my teacher lives there”.
  3. Mirjam Reijntjens:
    10 september 2022
    Wat fijn dat jullie reis zo goed is gegaan! Goede planning natuurlijk! 👍Geweldig om te lezen, het plezier en gevoel van 'home again' spat er af!
    Geniet samen!😘
  4. Miriam hesp:
    10 september 2022
    Top foto van jou met die sprong!