Nog één nachtje slapen

5 september 2022 - Amsterdam, Nederland

Morgen gaat ons grote avontuur beginnen! Wat een overweldigend gevoel. Nostalgisch voel ik me: Westerstraat 250-3 hoog wat hebben we de afgelopen 10 jaar hier veel meegemaakt! Maar wat ik ook voel : adrenaline , spanning, verdriet om iedereen die we zo gaan missen, opluchting dat het wachten op dit avontuur er bijna op zit, vermoeidheid, zin in & nieuwsgierigheid naar wat ons allemaal te wachten staat, trots op ons drietjes dat we dit gaan doen … alles door elkaar.

Laatste nachtje nu op de bank , Tijn in het kampeerbedje naast me en Ron al sinds gisteren bij Tom 200m verderop.
Morgen al naar Schiphol, nachtje in een hotel 10 minuten lopen van de gate. Dat wordt vliegtuigen kijken met Tijn op het panorama dak en het ‘vertrek sfeertje’ op Schiphol proeven, de adrenaline nog verder aanwakkeren én misschien nog een broodje kroket eten en een zak paprika chips scoren.

Het wachten wordt beloond: alles is klaar, alles voor het visum staat in de startblokken, eerste sollicitatiegesprek is gepland, camper is geboekt…. Nieuw-Zeeland we komen er (weer) aan! Maar niet voordat we hebben gezwommen op Singapore en we warme herinneringen van januari 2012 hebben opgehaald in Sydney !❤️

Morgen begint ons avontuur zodra we op Schiphol zijn en dit avontuur kan nu al niet meer stuk.
Tot aan de andere kant van de wereld!

Leuk dat jullie meekijken en -lezen!

dag Amsterdam ❌❌❌

1. Bob:
    5 september 2022
    Heel veel succes gewenst en heel veel geluk daar. Groetjes Bob
  2. Mattie:
    6 september 2022
    Hele goeie reis gewenst !
  3. Martine Hemstede:
    💕💕💕
  4. Lara:
    Wat spannend Charlotte! Goede reis! 🤗
  5. Don:
    6 september 2022
    Alle goeds wensen we jullie! Een heel fijne reis!
  6. Nadine:
    Wat spannend !!!!!!
    HEEEL Veel plezier !!
  7. Lilian:
    Heel veel liefs! XXX
  8. Miriam hesp:
    6 september 2022
    Nu al jaloersmakend, dat wordt wat.
  9. Anouk:
    7 september 2022